Schoolgids

Ons schoolbestuur Zaan Primair heeft een centrale schoolgids. Wat in deze schoolgids is beschreven, is voor alle Zaan Primair scholen hetzelfde. Het gaat om regelingen en afspraken die door het schoolbestuur voor alle scholen zijn vastgelegd. Om te zorgen dat de informatie in deze schoolgids actueel is en blijft, kiest Zaan Primair ervoor om de schoolgids online aan te bieden. U kunt de schoolgids hieronder downloaden.

In de schoolgids vindt u alles over onze school

Veel van wat u moet weten is voor alle scholen hetzelfde. Natuurlijk zijn er dingen die op Het Palet net even anders zijn. Die zaken vindt u ook in deze gids.

Mocht u een papieren versie van de schoolgids willen hebben dan kunt u daarom vragen bij de administratie.
Als we in de schoolgids over ouders spreken, bedoelen we daar ook de verzorgers van kinderen mee.

Ook hebben wij een informatieboekje voor de (toekomstige) ouders van het Palet. Hierin staan afspraken, regels, schooltijden en informatie over de oudergesprekken.